Tuesday, March 22, 2016

Panduan Jobdirumah: Jika sekadar beli memang tak akan ada manfaatnya


Adakah anda dah beli panduan jobdirumah ini, tapi sampai sekarang masih... 

http://www.sabreehussin.com/jobdirumah

x Belum pernah log in ke sistem jobdirumah 

x Belum pernah baca panduan yang dibeli tu 

x Belum pernah tonton video-video tutorial yang diberikan 

x Dah tonton video namun tak tonton sampai habis 

x Tak pernah ikut walaupun satu benda pun yang diajarkan dalam panduan ini 

x Tak pernah langsung cuba untuk bid sebarang pekerjaan

x Sampai sekarang masih belum pernah register dalam mana-mana laman web pekerjaan online 

x Tak pernah pun cuba nak menyertai program affiliate Jobdirumah dan buat duit dengan menjadi ejen 

x Tak pernah merasa walaupun USD1 income daripada buat kerja-kerja dari rumah 

x Tak pernah mula langsung untuk buat sebarang kerja... 


Maka pelaburan anda sebanyak RM50 untuk mendapatkan panduan Jobdirumah ini adalah sia-sia belaka. 


Jika ini semua yang terjadi, maka jangan nak salahkan Jobdirumah sebagai program yang menipu ataupun program yang scam


Apa yang saya nampak, masalah sebenarnya datang dari diri anda sendiri. Anda yang tak nak mulakan, maka bagaimana anda boleh mengharap untuk mendapat bayaran dari pihak Jobdirumah pula. Ianya MUSTAHIL wahai kawan... 


"Mulakan dengan tugasan yang mudah-mudah sahaja dulu" 

Itu sahaja saranan saya untuk anda. Jika anda merasakan kerja yang ada begitu susah nak dilakukan, carilah kerja lain di laman web lain yang menawarkan kerja-kerja yang mudah. 


Anda tak tau kerja yang mudah tu bagaimana? Jangan khuatir kawan... baca kat sini untuk mengetahui dua contoh kerja yang mudah


Jangan jadikan pelaburan ini sebagai suatu yang sia-sia. Jangan tiru macam saya. Saya pun pernah jadi seorang yang cuai, yang asyik bertangguh masa untuk mula bekerja.


Akhirnya sampai sekarang, saya baru berjaya dapat beberapa USD sahaja. Sedangkan saya dah join Jobdirumah sejak tahun 2010 lagi. 


Sepanjang tempoh tersebut, saya lebih banyak buat kerja-kerja affiliate dan buat duit dengan menghasilkan komisyen affiliate semata. 


Terus terang saya kata, panduan jobdirumah ni, jika anda sekadar beli, tapi anda langsung tak ada tindakan seterusnya... yang rugi adalah anda. Bukannya saya, bukannya pihak Jobdirumah. 


Jadi buat para pembeli sebelum ni, cepat-cepatlah apply job.


... dan buat yang belum pernah baca panduan ni, boleh baca kat sini


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...