Friday, December 11, 2015

Terima bayaran komisyen sebanyak RM175 dari Jobdirumah


Untuk bulan Disember 2015 ni, Alhamdulilah, sekali lagi usaha saya melakukan kerja-kerja promosi untuk program Jobdirumah membuahkan hasil.


Buat eksperimen sana sikit. 


Buat eksperimen sini sikit. 


Facebook? Adalah satu laman media sosial yang saya akan lari jauh-jauh kalau saya nak promosikan program latihan ni. 


Saya mempunyai satu firasat yang mana kalau saya gunakan Facebook untuk promosikan program latihan Jobdirumah ni, belum tentu saya akan berjaya dapat sebarang hasil. Mungkin... satu sen pun tak akan berjaya dihasilkan. 


How about buat paid advertising? Pernah terfikir jugak, tapi cepat-cepat saya lupakan je semua tu. 


Tak nak la keluarkan sebarang modal untuk promosikan program ni. Saya prefer untuk guna cara tradisional untuk promosikan program ni... dan hasilnya... 

http://www.sabreehussin.com/komisyen-affiliate-jobdirumah-december-2015/


Hasilnya, pada bulan Disember ni, saya menerima bayaran sebanyak RM175


Kejayaan itu perlu diraikan. Tak kiralah walau sekecil manapun kejayaan tersebut. 


Paling penting, kena bersyukur. Moga-moga dengan mensyukuri nikmat yang dikurniakan ni, saya akan diberi ganjaran yang lebih banyak lagi di masa akan datang. 



Nak tips? 


Baca ebook ni dan fahamkan. Tanpa ada selindung-selindung.


Semua yang saya tau mengenai affiliate. Semua yang saya buat untuk jana pendapatan dengan program affiliate. Semua yang saya lakukan untuk buat duit, dah pun saya kongsikan dalam ebook tu. 


Baca, fahamkan dan buat.


Saya masih buat seperti mana yang saya kata saya buat, dan sebab itu, saya masih lagi terima bayaran untuk program-program affiliate yang saya sertai. 


Berkenaan dengan Jobdirumah pulak. Anda boleh klik sini kalau masih belum pernah baca.   




  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...