Friday, November 27, 2015

Dapat bayaran komisyen dari Ashadee sebanyak RM75.00


Selain buat duit dengan jobdirumah, saya juga buat duit dengan menjadi ejen affiliate bagi produk-produk yang dijual di laman web Ashadee. 


Pada saya la kan... sekarang ni kita tak boleh nak memilih sangat. Mana yang boleh buat duit, kita buat je. Yang penting, apa yang kita usahakan tu HALAL. 


Itu yang penting. 


Tentang SENANG atau susah, itu tak ada masalah. Sebabnya kita boleh belajar dari masa ke masa. 


Saya sendiri, walaupun dah agak lama buat duit dengan affiliate, hakikatnya masih banyak yang perlu saya pelajari. Bukannya setiap masa saya akan berjaya buat duit. 


Ada jugak masa-masa tertentu yang saya akan GAGAL buat duit. Ya AKUI. Saya pernah GAGAL BIG TIME. 


Kecewa, sedih, sakit hati, rasa nak putus asa... dan macam-macam lagi yang saya rasa. 


Tetapi dalam keadaan nak putus asa tu, saya teruskan jugak. Buat je la... Buat sesuatu yang berbeza. Cuba buat something yang orang lain tak buat... dan akhirnya, makin lama makin mudah nak dapatkan rentak... 


Nak buat duit online sebenarnya tak susah mana. 


Nak buat duit dengan hanya bekerja dari rumah bukannya suatu yang mustahil dan mitos. 


Ini bayaran yang saya terima baru-baru ni dari pihak Ashadee. 

 

Bayaran sebanyak RM75.20 ini saya terima pada 24 November 2015 dari pihak Ashadee. Ini adalah komisyen kerana saya telah bantu beberapa vendor yang berdaftar di laman web Ashadee untuk dapatkan sales. 


Saya kira, waktu saya terima "gaji" ini lebih kurang sama macam orang kerja kerajaan dapat gaji... betul tak? 


Cuma dari segi amaun sahaja yang mungkin masih terlalu kecil buat sesetengah orang. 


Konsep saya mudah je, sebab amaun ni kecik la saya akan share dengan pembaca dan pelawat blog ni. Sebab saya nak anda tahu, jika anda berikan usaha yang sama seperti yang saya berikan, anda juga boleh dapat hasil yang sama macam saya dapat. 


OK... mungkin tak akan dapat sama 100%. 


Anda mungkin akan dapat hasil yang lebih baik. Who knows... Rezeki masing-masing kan tak sama. 
 

Apa pun, mesej yang saya nak sampaikan ialah, untuk dapatkan pendapatan dengan hanya bekerja dari rumah sebagai ejen affiliate sekitar RM50 - RM100 sebulan adalah suatu yang tak mustahil langsung untuk dilakukan. 


Saya buat dengan cara santai-santai, Alhamdulillah ada hasilnya. Allah Maha Pemurah. Dia akan beri rezeki kepada hambaNya yang berusaha.


Bekerja sebagai ejen affiliate hanyalah sebahagian atau salah satu daripada cara untuk anda buat duit hanya dari rumah. 


Sebenarnya ada banyak lagi cara, dan cara-cara tersebut diterangkan dalam modul pembelajaran Jobdirumah ini. 


Apa pun, jika anda minat nak dalami topik ini, saya amat mengesyorkan anda muat turun Panduan Jobdirumah ini sekarang. 


Klik sini ya untuk dapatkan akses anda hari ni juga. 


 



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...