Thursday, October 29, 2015

Minat nak bekerja dari rumah tapi tak tau nak mula kat mana?


Adakah anda berminat nak buat duit hanya dengan bekerja dari rumah? 


Adakah anda tak tau nak bermula dari mana?


Kalau anda menghadapi masalah yang sama, jom baca perkongsian saya ini. Dalam ini, saya ceritakan serba sedikit apa dia persediaan yang anda perlu lakukan untuk mula buat duit dengan hanya bekerja dari rumah. 


Ya


Dalam post ini, saya akan rekemen anda untuk buat pembelian, namun ianya bukan satu perkara yang wajib. Jika anda rasakan apa yang saya rekemen mempunyai kegunaan untuk anda, barulah anda beli. Kalau rasa tak perlu, tak payah beli. 


Just baca untuk tambah pengetahuan sahaja ya. Boleh? Ok? Deal? 


Setiap orang yang terer buat duit hanya dari rumah sekarang ni, mereka semua juga bermula dengan tak tau apa-apa. Buat semua benda serba tak menjadi. Walaupun mereka tak rugi apa-apa, tetapi apa yang mereka usahakan langsung tak menjadi hasil. 


Pada saya, rasa kecewanya lebih kurang sama je dengan RUGI sesuatu. 


Jadi, untuk mengelakkan perkara yang sama asyik duk ulang-ulang je, buat keje tapi tak ada hasil, jadi nak atau tidak, kena belajar daripada orang yang memang tau, macam mana nak buat duit hanya dari rumah. 


Tak mau lagi berteka teki, tak mau lagi nak serkap jarang, kononnya apa yang kita buat sekarang ni adalah benda yang betul. 


Perjalanan saya buat duit dari rumah adalah bermula dari program affiliate. Jadi, jika anda mencari panduan-panduan yang boleh dirujuk, untuk mempromosikan produk-produk affiliate hingga berhasil untuk jadi duit, boleh baca perkongsian saya ini yang berjudul

Panduan buat duit dengan affiliate untuk orang yang baru bermula


Apa jadi lepas saya amalkan apa yang diajarkan dalam panduan tu?


Ini bukan cerita untuk buat anda syok. Ini kisah benar. Lepas saya mula amalkan apa yang diajar dalam kebanyakkan panduan-panduan buat duit dengan affiliate, barulah saya nampak... rupanya mudah sahaja nak buat duit dari rumah. 


Sertai sahaja program affiliate dan buat promosi seperti yang diajarkan.


The best part is, untuk join program affiliate mana ada kena bayar apa-apa. Penyertaan adalah percuma dan bila ada hasil, saya pulak yang akan menerima bayaran. 


Kaedah ini dah tentu sekali sangat berbeza dengan lain-lain kaedah buat duit dari rumah yang ada kat luar sana. Kadang-kadang saya jadi tension pun ada, sebabnya peluang-peluang buat duit yang ada kat luar sana tu bercampur aduk antara yang betul-betul boleh buat duit dengan yang menipu. 


Ada peluang buat duit yang nampak macam real, tetapi bila kita dah join, sama ada kita tak menerima sebarang bayaran ataupun kita yang kena bayar pada company. 


Bukan itu sahaja, dah la kita yang kena bayar pada company, lepas tu kita jugak yang kena buat kerja untuk company. Kena cari orang untuk join company dan tambahkan lagi profit company tu.


Sebab tu saya mulakan cerita ni dengan "beli panduan." 


Untuk sesetengah orang, mereka merasakan yang mereka dah tau semua perkara tentang buat duit dari rumah. Kalau anda memang dah ada pengalaman, atau mempunyai kenalan yang memang berjaya buat duit hanya dari rumah, itu tak apa. 


Tetapi untuk orang yang memang langsung tak tau apa-apa tentang selok belok buat duit dari rumah... tolonglah jangan nak memandai-mandai. Dapatkan panduan, dan belajar dari panduan yang anda beli tu. 


Memanglah, beli panduan nampak macam satu kerugian. Sebab ada kos kan yang perlu ditanggung. 


Harga panduan yang bagus pulak adalah dari sekitar RM50 - RM100.... 


Mahal... kan? Tetapi sebenarnya, ilmu dari panduan itulah nanti yang akan membantu anda buat duit yang dua atau tiga kali ganda lagi banyak dari itu.


Masih tak pasti nak beli ke tak? 


Ok tak apa, cuba fahami betul-betul apa yang ditawarkan oleh panduan jobdirumah ini. Jika sesuai untuk anda baru beli. Kalau tak sesuati, jangan beli ya. 

  

 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...