Wednesday, October 28, 2015

Contoh BAYARAN yang akan diterima apabila bekerja dari rumah


Hari ini saya nak kongsikan kepada pembaca dan pelawat laman blog sekalian mengenai bayaran yang bakal anda terima apabila memilih untuk bekerja dari rumah


Sudah tentu bila kita bekerja, kita nak kan hasil ataupun upah daripada pekerjaan yang kita buat tu. 


Tak ada lagi orang yang sanggup nak bekerja tanpa ada sebarang bayaran. Melainkan kalau anda memang orang yang suka lakukan kerja-kerja kebajikan. Maka itu lain cerita. 


Dalam konteks perbincangan kita dalam blog ini, kita nak bekerja dari rumah dan menerima bayaran atas usaha keras kita.


Saya nak kongsikan kepada anda, salah satu bentuk pembayaran yang bakal anda terima sekiranya anda join saya untuk bekerja menerusi platform jobdirumah. Lihat screenshot dibawah: 

http://www.sabreehussin.com/jobdirumah

Seperti yang anda boleh lihat, bayaran ini adalah dalam bentuk komisyen. Saya terima emel pemberitahuan ini kira-kira dua hari yang lalu pada waktu catatan ini saya hasilkan. 


Komisyen ini saya perolehi kerana salah satu daripada artikel promosi yang saya tulis di laman web dan blog yang saya hasilkan telah berjaya convert kepada jualan. 


Pihak Kliks Solution iaitu penyedia program latihan jobdirumah telah menerima pelanggan baru hasil daripada artikel-artikel advertorial yang saya hasilkan dan terbitkan sebelum ini. 


Bayarannya adalah sebanyak RM25


Buat kerja sekali tetapi DIBAYAR BERKALI-KALI

Saya lebih gemar cara kerja seperti ini... berbanding dengan buat kerja sekali namun hanya dibayar sekali sahaja. 


Di member area jobdirumah, anda boleh pilih pekerjaan jenis data entry, yang mana jika anda memilih untuk bekerja sebagai data entry, anda hanya akan dibayar apabila kerja tersebut siap. 


Bayaran upah hanya sekali sahaja. 


Saya tak berapa suka kerja yang macam tu. Pada saya, saya lebih suka kalau hasil kerja yang saya buat, saya boleh dapat hasil berulang-ulang kali. 


Contohnya macam kerja-kerja penulisan artikel promosi dan diterbitkan di laman web saya sendiri. 


Selagi artikel promosi yang saya hasilkan tu masih lagi dibaca dan menerima pelawat, selagi itu saya ada peluang untuk buat duit. 


Pernah juga saya alami, satu artikel simple yang saya hasilkan berjaya hasilkan sehingga 2 atau 3 komisyen tanpa saya ada buat sebarang aktiviti promosi tambahan. 


Jika anda juga minat nak buat duit dengan cara ini, saya amat alu-alukan. 


Sebaik-baiknya anda dapatkan dulu panduan jobdirumah ini sebelum anda terus nak buat promosi. Bukan apa, ini akan jadikan kerja-kerja promosi anda jadi lagi mudah. Nanti bila orang tanya pasal produk ini, at least anda tahu apa yang perlu dijawab. 


Boleh dapatkan disini


Lepas ni, apa lagi? Kumpul la banyak-banyak komisyen!  


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...